#4 BMW M2 Competition
Pod maską M2 Competition pracować będzie rzędowy silnik 6-cylindrowy M TwinPower Turbo o pojemności 3 litrów bazujący na jednostce z M3/M4. Generuje on 410 KM maksymalnej mocy dostępnej w przedziale od 5250 do 7000 obr/min, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 550 Nm (dostępny jest w zakresie obrotów od 2350 do 5230 obr/min). To odpowiednio o 40 KM i 85 Nm więcej niż w poprzedniku. Do wyboru będzie wersja z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów, a także z dwusprzęgłową przekładnią M DCT.
Większa dawka mocy i momentu obrotowego przekładają się na nieco lepsze osiągi. Prędkość 100 km/h w nowym M2 będzie można osiągnąć w 4,4 s, jeśli zmiana biegów będzie odbywała się ręcznie, a w wariancie z automatem wynik ten może być o 0,2 s lepszy. W obu przypadkach są to rezultaty o 0,1 s lepsze niż w poprzedniej odmianie M2. Maksymalna prędkość, elektronicznie ograniczona, wynosi 250 km/h, a przy wyborze pakietu M Driver wartość ta wynosi 280 km/h. Dodajmy jeszcze z dziennikarskiego obowiązku, że średnie spalanie, wg danych BMW, będzie wynosiło 9,9-10 l/100 km, a w odmianie z automatem 9,2 l/100 km.
| M2 Competition | 2979 cm3 | 24 | 302 kW (411 KM) / 5230-7000 | 550 Nm / 2350-5230 | S55B30T0 | 250 km/h | od 07/2018 |
Komentarze
Prześlij komentarz